2-årig kaster blod op, bliver blå i ansigtet og dør på sygehuset. Nu advares andre mod dødsfælden i hjemmet

Der gik bare to dage efter julen 2015. Så forlod Stephanie og Brian Florers datter, Brianna, denne jord. Hun var bare to år gammel, skriver The Oklahoman og New York Daily News.

At børn propper ting i munden er ikke usædvanligt, og oftest er det helt ufarligt. Men nogle ting skal børn holdes væk fra.

Ingen forælder vil se sit barn have det dårligt, og for de fleste bliver det hele godt igen.

Men desværre ikke for alle.

Vi må aldrig glemme Brianna.

Brianna Nikole Florer was two years old when she passed away after swallowing a button battery. RIP Brianna💕(25th November 2013-28th December 2015)

Posted by Little Angels in Heaven on Tuesday, 28 November 2017

Brianna døde efter at have fundet en lille ting på gulvet og stoppet den i munden midt under familiens fejring af julen. Det var et lille batteri, som lignede dette.

Foto: Wikimedia commons

Man tror, at hun havde haft det i kroppen i seks dage.

Parents, grandparents, aunts, uncles, teachers…this is a story you need to read! Sweet, little Brianna Florer loved…

Posted by Tess Maune on Monday, 4 January 2016

Først fik den 2-årige lidt feber, men ikke rigtig høj. Så, to dage efter jul, blev den lille pige blå i ansigtet. Hun begyndte også at kaste blod op og blev kørt på sygehuset i en ambulance.

Posted by Stephanie Florer on Wednesday, 6 January 2016

Der var begyndt at lække batterisyre, som ødelagde Briannas spiserør, og selvom lægerne gjorde alt hvad de kunne, så var det for sent. Familien måtte bruge nytårsaften til at planlægge hendes begravelse, og hver jul er nu en påmindelse for familien om deres elskede Briannas tragiske død.

Hendes morfar, Kent Vice, forklarer med tårer i øjenene til The Oklahoman, at hun var “en lille engel”, og at han havde passet hende mange gange, når hendes forældre arbejdede.

I årerne 2005 – 2014 blev der rapporteret 11.940 tilfælde, hvor små børn slugte et batteri, skriver National Capitol Poison Center, og af disse var der 15 børn som døde, skriver britiske The Daily Mail. Herunder kan man se et nyhedsindslag fra britiske BBC News, hvor læger advarer mod disse små batterier.

Hvis du har batterier i en fjernbetjening eller lignende, så put altid tape rundt om den, så det er umuligt for dit barn at få fingrene i dem.

Del denne advarsel med dine venner på Facebook, så flere forstår livsfaren ved at opbevare batterier, så børn kan komme til at spise dem!

 

Læs mere om...